.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Expeditions Viking Iron Man Mode PC-CODEX

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی Expeditions Viking: Iron Man Mode |

نسخه ی کاملا آپدیت شده برای دانلود بازی Expeditions Viking تحت عنوان Iron Man Mode توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این به روزرسانی، بازی را به نسخه ی v1.0.7 آپدیت می کند و شامل حالت Iron Man، ادغام Workshop و تنظیمات جدید بازی می شود. بهبودهای بسیار متعددی در این آپدیت رخ داده است و تیم توسعه دهنده اعلام کرده که مقداری باگ دیگر در بازی می باشد که پس از پاسخ موتور بازی سازی یونتی که این عنوان بر آن بنا نهاده شده است، یک هات فیکس سبک دیگر نیز برای بازی را در پی خواهد داشت. هم اکنون، وضعیت بازی در حالت بسیار با ثبات بوده و تیم توسعه دهنده اعلام امیدواری کرده است. اگر شما بازی را در حالت Iron Man Mode اجرا کنید، گیم پلی شما به یک سیو محدود خواهد شد و در طول بازی در نقاط معمول برای ذخیره سازی بازی، گیم پلی برای شما به صورت خودکار ذخیره سازی خواهد شد. هم چنین سیو شما بعد از اینکه بمیرید حذف نخواهد شد و می توانید مجدد بازی را از آخرین نقطه ای که سیو اتومات انجام شده است ادامه دهید. در واقع حالت Iron Man Mode شما را مجبور می کند تا با عواقب تصمیماتی که می گیرید، زندگی کنید و راه بازگشتی برای تصمیمات شما نیست. برای فعال سازی حالت Iron Man تنها کافیست بازی را از اول آغاز کنید و وقتی که تایید حالت سختی بازی را می خواهید انتخاب کنید، گزینه ی Iron Man Mode را بزنید.

کاربران در Expeditions: Viking وظیفه مدیریت مردم Norse را بر عهده می‌گیرند. شما باید در این بازی قدرت خود را افزایش دهید و به جستجو در دریا‌ها بروید و به قلمروی پادشاهی بریتانیا برسید؛ جایی که قدرت و ثروت منتظر شما است. شما بایستی نیرو‌های خود را آماده کنید، به سراغ صومه و روستا‌ها بروید و اموال آنها را غارت کنید یا اینکه با تبادلات سیاسی، اموال خود را افزایش دهید و در سرزمین‌های Norse به پادشاهی برسید. دومین نسخه از سری بازی‌های Expeditions این بار می‌خواهد شما را به عصر وایکینگ‌ها ببرد و سفری تاریخی را برای شما به ارمغان آورد. کاربران می‌توانند در صورت تمایل، نسخه Deluxe Edition بازی Expeditions: Viking را خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. نسخه دیلاکس شامل کتابچه هنری، موسیقی متن و بسته‌ الحاقی Blood-Ice می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Expeditions Viking: Iron Man Mode برای PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Expeditions Viking , دانلود رایگان بازی Expeditions Viking , دانلود مستقیم بازی Expeditions Viking , دانلود Expeditions Viking CODEX , دانلود فیت گرل Expeditions Viking , دانلود مستقیم Expeditions Viking FitGirl , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : جمعه 12 آبان 1396

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی